Hírek

 1   1 oldal van összesen.

Ugrás a következő oldalra:

2020. 01. 22.

A szélütés megelőzése testmozgással

Minden megtett lépés számít! – ez a Német Stroke-társaság jelszava. A szakemberek nem győzik hangsúlyozni, hogy a legfontosabb egészségmegőrző „eljárás” a testmozgás.

 

» Részletek

2019. 06. 23.

Az alkalmazottak helytelenül ítélik meg mozgásigényüket

Az üzemek és állami hivatalok alkalmazottainak 92%-a úgy véli, hogy eleget mozognak.

 

» Részletek

2019. 02. 11.

Rák esetén sokat segít a testmozgás

A rendszeresen mozgó rákbetegek nem csak fizikailag fittebbek, de saját életminőségüket is jobbnak érzik, és ritkábban szenvednek krónikus fáradtságban – állapították meg a Német Rákkutató Központ és a Tumorbetegségek Heidelbergi Nemzeti Központjának orvosai.

 

» Részletek

2018. 02. 02.

Rákellenes Világnap 2018 – Fókuszban a mozgás

A Rákellenes Világnapot (World Cancer Day) ez évben a „Képesek vagyunk rá. Képes vagyok rá.” szlogen jegyében szervezik, hogy mindenki felfedezhesse, hogy – akár egyedül, akár társakkal közösen – tehet a rákbetegség ellen. Idén a mozgás szerepe áll a középpontban.

 

» Részletek

2018. 01. 22.

Sok mozgással csökkenthető a vastagbélrák kockázata

A sok testmozgás egyértelműen csökkenti a vastagbélrák kialakulásának kockázatát.

 

» Részletek

2016. 12. 09.

Garattorna megszünteti a horkolást

A középkorú férfiak 20–46 százaléka, a nők 8–25 százaléka horkol. Ennek oka a garat izomzatának elrenyhülése.

» Részletek

2016. 06. 18.

Térdkopás: a mozgás enyhíti a fájdalmat

Világszerte több millióan szenvednek ízületi kopásban. A kellemetlen fájdalmakkal járó betegség leggyakrabban a térdízületet támadja meg.

» Részletek

2016. 05. 02.

A testmozgás is csökkenti a vérnyomást

Aki sokat ül, pl. irodai munkát végez, annak magasabb a szív-érrendszeri megbetegedési kockázata. Kutatások szerint, ha az ülést gyakran, rövid ideig tartó testmozgással szakítjuk meg, jelentősen csökkenthető ez a veszély.

» Részletek

2015. 07. 03.

A testmozgás megvéd a Parkinson-kórtól

A fizikai aktivitás jót tesz egészségünknek, csökkenti a szélütés és a demencia kockázatát – és a Parkinson- kór kialakulásának veszélyét is. A svéd Karolinska Intézet kutatói szerint a napi rendszerességű moderált fizikai aktivitással jelentősen csökkenthető a Parkinson- kór kockázata.

» Részletek

2014. 08. 16.

A kertészkedés az egyik legjobb testmozgás időskorban

A mozgás létfontosságú eleme életünknek! Ehhez nem feltétlenül kell sportolnunk. A szederszedés az erdőben vagy a kerti munka is megteszi – ezek a nem megterhelő mozgásformák karbantartják testünket és meghosszabbítják életünket.

» Részletek

Aktuális lapszámunk:
2020. február

A korábbi lapszámaink tartalmának megtekintéséért kattintson IDE.