Összes cikk
 1   2   3  >> 3 oldal van összesen.

Ugrás a következő oldalra:

A lélek S.O.S. jelei

Felfokozott élettempójú világunkban a stressz, a gond, a túlterheltség könnyen kárt tehet az ember legsérülékenyebb részében: a lelkében. A lélek vészjelzéseit, figyelmeztetéseit, segélykiáltásait gyakran figyelmen kívül hagyjuk.  

» Részletek

Akkor én megyek!

Sokan vágyunk rá, hogy egy időre hátat fordíthassunk hétköznapi életünknek. A megvalósítás azonban már csak keveseknek sikerül. Pedig az ügy nem reménytelen, ha jól megszervezzük.

» Részletek

Arcszépítő gyakorlatok: elűzik a stresszt

» Részletek

Aromaterápia stressz, félelem és szomorúság ellen

Az illóolajok nem csupán a helyiségek illatosításában segítenek. Főleg stressz, félelmek és szomorúság esetén használhatóak kiválóan önsegítésre, és az élet sok területén jótevő kísérőink lehetnek. A természet csodálatos illatai magukkal ragadnak minket, felkeltik az életörömünket és jótékony hatást gyakorolnak a testünkre és a lelkünkre.

» Részletek

Az ájurvéda tanácsai – Stressztípusok

Az ötezer éves indiai ájurvéda tanításai szerint szervezetünk összes funkcióját három biológiai erő irányítja: a vata, a pitta és a kapha. Ahhoz, hogy életben maradjunk, testünknek szüksége van vatára, a mozgásra, amely lehetővé teszi a légzést, a táplálék továbbítását az emésztőrendszeren keresztül, és az idegi impulzusok küldését az agyból, illetve az agyba. Elengedhetetlen, hogy legyen bennünk pitta, a tűz, az anyagcsere, amely feldolgozza és számunkra hasznosíthatóvá teszi a testi és ...

» Részletek

Az érzelmek újfajta gyógymódja

A leggyakrabban felírt gyógyszerek közé tartozó antidepresszánsokat,  nyugtató-, altató- és magas vérnyomás elleni szereket gyakran olyan betegségek kezelésére használják,  melyek közvetlen összefüggésben állnak az érzelmi stresszel, pedig a stressz és szorongásos állapotok gyógyíthatóak gyógyszerek nélkül is.

» Részletek

Boldogságreceptek az agyunknak

Tudta, hogy az ásítás enyhíti a stresszt és segíti a koncentrációt? És azt, hogy naponta 12 perc meditáció vagy imádkozás elegendő ahhoz, hogy agyunk működése javuljon és több boldogsághormon termelődjön benne?

» Részletek

Ez a film az életünk

Azt szokás mondani, mindenkinek megvan a maga hátizsákja, amelyet magával cipel egész életén át. Benne ott rejtőznek mindazok az élmények, amelyekben része volt, a körülmények, amelyekről ugyan nem tehet, mégis befolyásolják a sorsát. És ott vannak ebben a képzeletbeli zsákban azok a benyomások is, amelyekkel tudatosan nem is lehetünk tisztában, mivel a magzati életben értek minket. A diapozitív metódus ezeknek a magzatkori stresszeknek a felismerésére, illetve az oldására szolgál – állítja Ruga Zsóka, a módszer kidolgozója ...

» Részletek

Frászfék

Frászféktechnika? Ugyan mi lehet az? – kérdezi joggal az olvasó. „Ez az egyetlen tudományosan igazolt, 5 lépcsős koncentrációs és légzési technika, mely a stressz hatását csökkenti” – olvashatjuk a Doc–Lewi–Childre szerzőhármas Freez Frame c. könyvében. Bár a technikát szigorú szabadalmi jog védi, próbáltunk ellesni néhány fogást a titokból.  

» Részletek

Hogyan győzzük le a stresszt?

Aligha van olyan ember, aki ne érezte volna valaha kiégettnek magát. A tartós stressz azonban egészségtelen, következménye egy sor betegség lehet, többek között migrén, depresszió, túlsúly, hormonzavarok, magas vérnyomás, hátfájás. Cikkünkből kiderül, mi okozza a stresszt, és mit tehetünk ellene.

» Részletek

Aktuális lapszámunk:
2017. augusztus

A korábbi lapszámaink tartalmának megtekintéséért kattintson IDE.