Szépség

24 napos gyors zsírégető (vegyes) diéta

Fogyókúratípusok 4.


    Ki ne álmodott volna róla, hogy kedvenc ételeit eheti, és mégis csökken a testsúlya? Milyen jó lenne, ha sült krumpli, marhasült is beleférne az összeállításba. Dr. Papp Zsófia szerint ez sem lehetetlen, legalábbis átmeneti időszakban. A gyors zsírégető diéta nem saját összeállítása, a leírást egyik páciensétől kapta, aki Szerbiából hozta magával, bár nem kizárt, hogy másutt is ismerik. Amikor az ételsort először meglátta, azt hitte, viccről van szó, majd kijelentette, hogy szakmai képtelenség. Aztán mégis kipróbálta, és a gyakorlat bizonyított.

     

    Természetesen az alábbi összeállításnak megvannak a maga buktatói. Például az egyes napokra rendelt ételféleségeket az adott nap minden étkezésére fogyasztani kell, és nem biztos, hogy valaki reggelire is borjúsültet képzelt el magának. Ám ennél is fontosabb szabály, hogy ez az ételsor csak a meghatározott 24 napos időtartammal fogyasztható, és csak akkor érhetünk el tartós hatást, ha utána megfelelő egészséges étrendet állítunk össze magunknak. Ez – miként azt sorozatunkban már többször hangsúlyoztuk – személytől és egészségi állapottól függően eltérő, minden esetben alapos vizsgálat után kell meghatározni. Mi most az általános fenntartó diétát kapcsoltuk össze a gyors zsírégetéssel.

     

    1. Sajtos tészta

    2. Sajtos rizs

    3. Marhasült, saláta

    4. Marhasült, saláta

    5. Marhasült, saláta

    6. Borjúsült, saláta

    7. Borjúsült, saláta

    8. Borjúsült, saláta

    9. Sült csirke, saláta

    10. Sült csirke, saláta

    11. Sült csirke, saláta

    12. Sült krumpli, saláta, fetasajt

    13. Sült krumpli, saláta, fetasajt

    14. Főtt borjú, saláta

    15. Főtt borjú, saláta

    16. Főtt zöldség, paprika

    17. Főtt zöldség, paprika

    18. Egyféle saláta

    19. Egyféle saláta

    20. Egyféle gyümölcs

    21. Egyféle gyümölcs

    22. Főtt rizs, joghurt

    23. Főtt rizs, joghurt

    24. Egyféle édesség

     

    Fenntartó diéta:

    • Hétfő: Gyümölcsnap. Bármilyen friss vagy mirelit gyümölcs lehet. Télen aszalványok is szóba jöhetnek

     

    • Kedd: A beteg vércsoportjának megfelelő gabona, zöldség, gyümölcs+tojás max. 3-5 db.

     

    • Szerda: A beteg vércsoportjának megfelelő gabona, zöldség, gyümölcs+ tejtermék – tehéntúró, juhtúró, kecsketej, sajt.

     

    • Csütörtök: A beteg vércsoportjának megfelelő gabona, zöldség, gyümölcs+tejtermék – tehéntúró, juhtúró, kecskesajt, sajt.

     

    • Péntek: Zöldségnap. Zöldség minden formában: nyersen, főve, sütve, párolva, töltött, rakott, de minden ételhez sok-sok vegyes saláta.

     

    • Szombat: Zöldségnap. Zöldség minden formában: nyersen, főve, sütve, párolva, töltött, rakott, de minden ételhez sok-sok vegyes saláta+tojás max. 3-5 db.

     

    • Vasárnap: Hús+zöldségek (téliszalámi). Vadhúsok, szárnyasok (őz, vaddisznó, kacsa, liba), esetleg kecske. Halak, egyéb tengeri herkentyűk.

    -Szabó-
    IX. évfolyam 9. szám

    Címkék: zsírégető diéta

      Aktuális lapszámunk:
      2018. december

      A korábbi lapszámaink tartalmának megtekintéséért kattintson IDE.