Szépség

Edd magad karcsúra - Három hónapos diéta

Önszuggessziós képzelőerő a diétában


A megújulás titkai című könyvemet nem véletlenül a pozitív gondolkodás című fejezettel kezdtem. A gondolatok teremtő erejét és a vonzás hatalmát már tudományosan is igazolták. Az élet történéseinek ez az alapja, mert minden a fejben, mentális szinten, a gondolatok által bevonzott teremtésben valósul meg.

 

Teremtők vagyunk!

Tudatos vagy tudatalatti gondolataink, érzelmeink határozzák meg valóságunkat. Ha hiszünk benne, ha nem, a vonzás törvénye mindenképp hat ránk. A pozitív gondolatok pozitívumokat, a negatív gondolatok negatív történéseket vonzanak életünkbe. A pozitív tudatos gondolkodást azért érdemes megtanulni és alkalmazni, mert így könnyebben feloldhatjuk a negatív beidegződéseket, félelmeket, szorongásokat. A pozitív gondolkodást megerősíthetjük önszuggesszív módszerrel, így átprogramozható minden, ami a külső és belső világunkhoz tartozik.

 

Önszuggessziós diéta

Ennek a diétának a mentális lényege az, hogy higgy karcsúságod, súlyleadásod valóságában, mintha már megtörtént volna, előre örülj, hogy sikerült! Tested ezt az érzelemmel töltött gondolatot úgy kezeli, mint biztos tényt és információt, majd ennek megfelelően alakítja tapasztalataidat. Az elme óriási teremtő erejének segítségével, vizualizációs gyakorlattal elérhető akár a betegségekből való felgyógyulás is. Ezt már az orvostudományokban is alkalmazzák. Az ideális testsúly eléréshez vagy bárminemű életkörülmény megváltoztatásához is hatásos ezt az egyszerű módszert követni.

 

Három fontos kulcs a teremtés és az önszuggesszív diéta lényege:

• Akarni kell a célba érést!

• Hinni kell abban, hogy lehetséges!

• Előre örülni, és számítani az eredményre!

 

Az érzelmek energiája meghatározza és nagyban segíti a teremtő folyamatot. Legjobb relaxált állapotban képet alkotni a vágyott formáról, amit el szeretnénk érni. Vigyázzunk érzéseinkkel, mert pozitív és negatív irányba is képesek hatni. Nagyon fontos, hogy tudatosítsuk emberi értékeinket, egyediségünket, önbecsülésünket. Határozottsággal adjunk irányt önszuggesszív diétánknak. Sikerünk alapja, hogy csak is önmagunk elvárásainak akarjunk megfelelni, úgy, hogy szeressük lényünk minden porcikáját, mert csakis szeretetteli módon tudunk sejtszinten hatni és a változásra irányítani az energiafolyamatokat.

 

Áthangolódás: gyógyító gondolatok

Általában az elhízásnak és az emésztési panaszoknak is komoly lelki beidegződések állnak a hátterében. A mellékelt táblázat szerint áthangolható a gondolkodásmód. Ne feledjük: a külső megjelenés a belső lelki harmónia függvénye, valamint tükörképe is, melyet sajnos sok stresszkeltő tényező megzavarhat. Ha hagyjuk, meg is zavar. Ám azt se feledjük, hogy saját sorsunk kovácsai vagyunk. Mi alakítjuk azt, szabad akarattal és gondolattal. Sokan áldozatnak érzik magukat, és a körülményekre fogják, hogy valamilyen vágyukat (legyen az a súlyfelesleg leadása) nem tudják megvalósítani. Ezt a helyzetet is csak saját magunk gondolatai teremtették. Ha tényleg nem akarunk áldozatok lenni, és ha valóban akarunk időt szakítani arra is, hogy saját örömünkkel foglalkozzunk, akár testformáló edzés, jóga, meditáció, olvasás, zenehallgatás vagy bármi más, szórakoztató és hasznos teendő keretén belül, akkor ne büntessük magunkat többé az áldozati szereppel.

 

A táplálkozás fontossága: testszépítő ételek, Bíró Ica ABC menük

Sok ismert diéta van, melyek nagyrészt tiltásokból és direktívákból állnak, félelmet kelthetnek az emberekben azáltal, hogy túlzottan meghatározzák, hogy mit mikor fogyaszthatnak. Negatív tudati programot adhat az, ha nem tudják követni a pontos utasításokat. Sokan már azzal a gondolattal esznek meg bármit, hogy ettől ők biztos hízni fognak. Félelmeiket sok médiakampány is csak megerősíti. Az én menüsorrendszerem mentes a tiltásoktól, a hangsúly a mértékletességen, a finom ízeken és a tudatos pozitív gondolatokon van. Igyekeztem pozitív programú jelzőkkel elnevezni menüimet, azért, hogy a tudat alatt is hassanak. Például: Testszépítés, Fiatalító, Sejtmegújító, Modell menük. Nagyanyáink példájából megtanultam, hogy mielőtt elfogyasztom az ételt, arra gondolok, hogy áldást és egészséget adjon testemnek. Természetesen a valóságban is tápértékben gazdag, vitális anyagokban bővelkedő, ízletes és élvezetes ételek fogyasztása az ideális.

 

 

Mentális szinten programozott egészséges táplálkozás!

Hogyha éppen ahhoz van kedvünk, hogy elfogyasszunk mondjuk egy süteményt - ami egyes diéták szerint már bűnbeesésnek számít -, akkor ezt tudatosan, lelkiismeret-furdalás nélkül tegyük meg. Tudatosítsuk azt: "most éppen erre volt szüksége a szervezetemnek". Soha ne programozzuk azt magunknak, hogy az elfogyasztott élelmiszertől hízunk, mert így tudati szinten szinte utasítjuk erre a szervezetet. Persze azért másnap méregtelenítsünk, és egy kis testmozgással állítsuk vissza a szervezet egyensúlyát. 

 

A betegség mint okozat A negatív tényezők és gondolatok, melyek kiválthatják a problémát Pozitív gondolatok, melyek átprogramozhatják tudatunkat és segíthetnek a változásban
Elhízás és az emésztőrendszer zavarai Félek saját érzéseimtől, védelemre szorulok. Bizalmatlan vagyok az emberek és az élet iránt. Mindentől meg kell magam védeni. Szeretetéhségem van.  Biztonságban vagyok, az érzelmek átélése fokozza biztonságomat. Érzéseim váltakozása normális jelenség, a környezetem elfogadja érzéseimet olyannak, amilyenek. Az élet biztonságot és örömet okoz nekem, hiszen szeretve vagyok. Bízom önmagam teremtő erejében!    

 

A relaxáció technikája a karcsúsodáshoz

A legegyszerűbb ellazulási technika céljaink eléréséhez. Mindenkinek ajánlom, káros mellékhatása nincs. Kényelmes testhelyzetben ülve vagy fekve, lehetőleg nyitott ablaknál hunyjuk le szemünket és koncentráljunk légzésünkre. Próbáljuk meg kikapcsolni a külvilág hatásait. Kellemes ritmusú halk zene, ha szól, segíthet az ellazulásban, de nem kötelező.

 

Lélegezzünk tudatosan és mélyen, lassan, hasi és rekeszizomlégzést végezve úgy, hogy a tüdő kellő mennyiségű levegőhöz jusson, és a hasüreget is jól járja át az oxigénnel dúsított vér. Ezáltal a has kidomborodik és besüpped, miközben nyugodt, egyenletes ritmusban végezzük a légzést. Számoljunk magunkban egyre lassuló tempóban 10-től visszafelé. Minden számnál vegyünk egy újabb mély lélegzetet. Hamarosan érzékelni fogjuk, hogy testünk és végtagjaink szinte belesüppednek fekvő- vagy ülő helyeinkbe. Előbb elnehezedünk, majd könnyűvé válunk. Ekkor már mélyen relaxált állapotba kerültünk. Most képzeljük el mindazt, amit látni, hallani, érezni szeretnénk. Önmagunkkal kapcsolatban képzeljük el vágyott külső megjelenésünket, kapcsolatainkban szerepünket, egészségünk virulását stb. Élvezzük a kellemes, legszebb álmainkat vetítő képsorokat. Mosolyogjunk, és tántoríthatatlanul higgyünk megvalósulásukban. Pár percen keresztül koncentráljunk erősen a felvett filmre, hogy agyunk ezt jól elraktározza, majd lélegezzünk mélyet, és lassan egytől számolva, minden számnál vegyünk egy mély lélegzetet. Mire a tízhez érünk, nyissuk ki szemünket, hogy újra a jelenben lehessünk, de már pluszenergiával feltöltve, a vágyainkhoz vezető út elején a pontos, képszerűen is megalkotott célkitűzések birtokában.

 

Feir Krisztina 31 éves, 172 cm magas, 115 kilós hölgy vállalta, hogy a fent leírt három hónapos program egyik követője lesz, és fogyását az újság hasábjain keresztül nyomon követhetjük. Elsőként a pozitív gondolkodást és a vizuális gyakorlatokat sajátítja el a vezetésemmel. Emellett a Modell karcsúsító menüket fogyasztja mikroalgás étrend-kiegészítőkkel. Mozgásprogramját A testszépítő 2, 5 és 7-es DVD-kből választotta, melyeket öt napon keresztül felváltva végez.
   

Bíró Ica
XV. évfolyam 3. szám

Címkék: Bíró Ica, diéta, fogyókúra, önszuggesszió, szépségreceptek, táplálkozás

Aktuális lapszámunk:
2019. december

A korábbi lapszámaink tartalmának megtekintéséért kattintson IDE.